مرکز دانلود فایل

بهترین و بزرگ ترین مرجع خرید و فروش فایل

مرکز دانلود فایل

بهترین و بزرگ ترین مرجع خرید و فروش فایل

  • ۰
  • ۰

این  فایل وورد، پروژه ای در ارتباط با اصول رزرو نیروی راکتیو می باشد. که برای ارائه دروس مهندسی برق و رشته های مرتبط و همچنین استفاده در پایان نامه و ... قابل استفاده است..

نبود سرمایه گذاری در ارسال اصل اندوکتیو(القایی) شبکه، توان راکتیو را ایجاد می کند که کلید اصلی در بهره برداری و برنامه ریزی است. علاوه بر این، بیشتر منابع مستلزم رزروهایی جهت قابل اطمینان کردن سیستم هستند. رزروهای راکتیو را می توان از دیدگاه بارگذاری و تولید بررسی کرد. از دیدگاه بارگذاری بر افت میزان بالا و پایین بودن سطح و فروپاشی تمرکز دارد که یک استاندارد اصلی در مطالعات پایداری ولتاژ می باشد. از دیدگاه تولید، بر میزان و مقدار رزروها تمرکز دارد که نیاز اصلی در بهره برداری وبرنامه ریزی است و در بازارهای الکتریکی کاربرد دارد.در اینجا رزروهای راکتیو را از دیدگاه های بارگذاری و تولید توصیف می کنیم و روشهای محاسباتی دردسترس برای رزروهای راکتیو موردبحث و مقایسه قرار می دهیم.روشهای غیرخطی زیاد وسنگین بستگی به رزروهای راکتیو شبکه و خصیصه های فیزیکی ژنراتورها، عملیات تصادفی محتمل، جهت رشد بارها و ارسال تولید دارد که با استفاده از مثالهای عددی نشان داده می شود.


برای دریافت کلیک کنید

  • ۹۵/۰۷/۱۲
  • mehdi poorajab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی